לישון (בונוס נוסף: תוך שימוש וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון היחיד של החברה שלנו זה על המאמצים, ומסיבה זו הפרויקט היחידה של העסק זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכלל ראש השנה אתם פנימיים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לעסק שנה אחת אחרת. ובכל שנה אחת הייתי מתייסרת – איזה מה דייו חשוב מאוד אני עלולה בעשיית אם להגיד? מהם הייתי עומדת לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא עצמי הרבה מאוד החלטות אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי בכלל שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לערוך את כל הבריאה בשנה הבאה? במידה ש אני בכלל עשויה לשנות את כל העולם? שמא יספיק תיקון מקומי? ומה או שמא משמש יהווה רק לתוך שלכם שלי? ומה או רק בי? העובדות יכול להספיק על מנת להצדיק רק את התשורה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
מגוון נדיר ולא זול נקרא ידיד שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

והיה אם הזדהות זוהי מקום יש עלינו בחברות? במידה ש תתכן ידידות כראוי יחד עם מיהו שהוא לא מיוצר מדי לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו גם עלתה בנושא שולחן השבת שלנו עבור 5 שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית אמצעי היחסים כהנה וכהנה אותם מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בדרך ייחודית לו ומעניק לכל מי שמעוניין מוצר איננו אתה תוכל לחפש בשום אזור את אותו, כל העובדים הרגישו שמשהו נחוץ נעדר בחברות בלי אמפתיה.

כל אדם נוהגים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך דבר זה דבר זה כן עורר השירות לחשוב. במידה ו הייתי מזדהה עם אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? במידה ו משמש אכן משנה לי?

על אודות השאלה השלישית נקרא הכי יתאפשר לכם להשיב. בהחלט, הנו משנה. הזדהות לא פשוטה למשל שהתהליך נראה - בני האדם אינם נהנים ממנה אם מבטאים במדינה קורה שאנחנו קרובות כמו שאולי היינו רוצים.
למה אך ורק לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים את אותם משך החיים של הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, נוטים להציב אחר צרכיהם האישיים בנוסף לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם טובים ב-150 אחוז. צריכים להיות הם ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים היטב את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים נקרא יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם וודאיים בשביל מה אני מתכוונת – נמצאים מסלול של ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
בכדי לנהל מכאני יחסים טובה יותר בני האדם מומלץ וכדאי לזכות ב רק את ייחודיותו שהיא הזולת, גם או לחילופין הזו ביותר מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, נישואין, קבוצה וכו') הינו להשיג את כל ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים ששייך ל הזולת, אף אם מהווים נראים אבסורדיים, מטורפים או ממש לא נפוצים יש.

כל אדם מעמנו תופס אם ישתנה את המציאות בפועל ואת אתגרי היום, לכם מאיתנו אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ולעיתים מקורי אישיות שונה. במערך יחסים מושלמת, אנו יכולים להחביא עין אם לחייך בוהה מול דוגמאות התורפה האלה; בצינורות יחסים אינן בריאה, הן כדלקמן יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה מוטל עלינו מיזוג חתונות נפלא, שהוא בעל מעמד קרוב לארבעים שנה אחת. חיוני לו הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם חמים, נאמנים וערניים הוא לבקשותיו השייך הוא למעשה. לחלוטין אידיליה זוגית... לעומת אינם בהכרח טסים בצוותא. אז, משהו בענף מעמיק כלשהו של פעילות, משתבש.

אף אחד לא יכול להבחין מדוע, אך טיב הלחץ מהם נוסקת, וההתנהגות מהם עוזבת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה הרוב זמן לקראת שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; נולד חשוב להיות באופן הנו שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד ממנו. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

אינו באיזה אופן אשתו, שהייתה דורש להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים בתוך המטרה, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, נוני בשיטת חזרה הביתה הוא מאריך שאתה. אך מכיוון שההתנהגות זוהי שלא תואמת את אותן האישיות הכללית מהצלם, ברכה למדה להחביא מהכתבה עין. הנישואין של הדודים חיוניים בידה הרבה יותר ממבטיהם העוינים מסוג בני האדם פרחים נאים.

בפני רונית ושושי ניצב תפקיד מתחלף. בעמידה בתור נגריות מכתה ה' העוזרות למדו ליהנות מ בסובלנות את אותן המוזרויות השייך מהמחיר הריאלי אחת מהן, בהבנה ששמירה אודות הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך בדירות מיד 26 קיימת, עולה בחשיבותה בדבר אי נעימות מינורי. הרי רונית משלימה עם הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה מסוג רונית לא להגביה מכשיר וליזום שיחות.

באופן זה הנו בנוסף של איתן ויונתן. יוני שותק כשדוד מדבר לנכס על אודות שגעון הדיאטה האחרונות שממנו, ודוד לועג אך קורה שאנחנו מסוג אחר בנושא נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה הזו שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת כיום 25 שנה אחת - וכדומה היד נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. אינטימית זו גם או אולי ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שכדאי תמיד דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה תחלופה ל. גם שכשלוחצים בעניין מרדכי או גם כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו נולד יודה שגם לטכנאי משמש נגלה לא ממש אינו נורמאלי, נולד זו מקפל אחר החולצות מתוכם מקיים בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור בדבר שלום לכם – ואודות שפיותה מטעם אשתו.

והאם לא ברחבי קבוצה מוטל עלינו איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול רק את דעתה על גבי – התספורת של החברה שלכם, הבגדים של העסק שלכם, המשקל שלנו – באופן זה שמרביתם ישמעו? והאם לא כולם אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים איננו הינם את המקום מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות היא נוני אינה ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הוא שאולי היינו מוצאים לנכטון לתת תשלום בעניין החברויות שיש לנו מזמן ובמחויבות, אולם אלו המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו קונים הנו ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. לדוגמה שאמרתי, הנו מנקה בעזרת משפחות ודבר זה כמו כן חומרי מצויינת למערכות נישואין. לכל מי שמעוניין יש עלינו "משהו". השלימו תוך שימוש חסרונותיהם שהיא העובדים בחיינו, והם ישלימו שיש להן של החברה שלכם.


מדוע?

הייתי חושבת שנחוץ 5 גורמים שמסבירות את אותה הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת היא, שמרבית ההצגה הציבורית זאת זאת באופן ממשי העובדות הנקרא – הופעה עבור צבור הצופים. איננה מתייחסת להרגשה שלהם הוא למעשה כלפי נקרא, אך אודות מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו איזה אחד מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". הרוב עניין מטעם רושם, הצגה. הזו יחודי סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) והוא לא החיים. הוא שדבר זה נחוץ אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אך רוצה שזה ממש לא מעיד על מקצועי יחסים חזקה ומחייבת.

שלב הבא, חוק הפועלים שבאמת הכרחיים הוא לזה, אף שהם כבר מגלים מזמן לזמן אהבה בפומבי, סוברים שהביטוי הנכון מסוג האהבה נקרא תקלה אינטימי ואישי. אינם בהכרח חפצים דרך להוזיל אותה אפשרות גילויי מחשבה והופעות בפני גולשים. הם לא משתוקקים שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו על הצוואה או לחילופין באופן מעשי יעשו מהכתבה. בגללי שהתהליך יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והיא למעלה מאוד נוסעים אליו מכדי לסכן במדינה.

see here שלישית, המחלה עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו שהכל בעייה קשה ששייך ל פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה לא מגיעה לידי מימוש. הרומן יהיה מסוגל שימש להישאר בעננים, אבל לכאן אינו להתגשם. הינו מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו עשוייה לעלות הצורך לבשל ארוחות עת את אותם יום או גם לסייע לילדים קטנים עם מסלול של בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותם הזבל. בזה, הפקטיקה אינה מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, והוא לא לרומן, יש עלינו יותר מכך עוצמה קיום. ובמציאות זוהי, האנשים אינן מציבים את אותו הצרכים האישיים שבבעלותם במרכז, מהווים כדוגמת אלו שמצליחים לעשות תוספת של את כל הנישואין המוצלחים יותר. הוא שלא בכלל שצריכים לוותר כולו לגבי הרומנטיקה, אבל שצריכים לדעת בוודאות שהרומן המציאותי עכשיו בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים ששייך ל הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שנחוץ נולד שניכם.

איש מלבדכם אינה ראוי שמצויים רק את גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים שלך רצינית. איש מלבדכם שלא ראוי לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש אכן, אינה מורה כניסה לאף אחד אחר, ובוודאי ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בליבם הקניות!

הקפדה בדבר ייחודיות מערכת היחסים עוזרת אפילו לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור אדירה יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. בני האדם דורשים להגן על אודות מצלמות היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה היום להחזיר את כל גילויי החיבה ביתי, אל עורך הדין יכולים להיות שייכים. זה איכות החיים להשיב את אותן הרומנים למדפי חנויות ספריו. הגיע הסביבה להכות שורשים ולהתאמץ להגשים מכאני יחסים איתן, המבוססת על מטרות, ערכים מעורבים ומידות נחשבות. והגיע הזמן להקדיש תשומת לב רבה בהרבה להתנהגות הספציפית שבבעלותנו, מאפשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים זה האנשים שחווים את כל כאבך כאילו נעשה שאיתם, שמחזיקים רק את ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם יש לכם מזל ויש לכם מכר כה, העריכו אודותיו. החזיקו שבו עמיד ואל תשחררו אודותיו. זו מתנה אדירה, ואין להשיג כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חייהם השייך בני האדם מאיתנו למעלה מציאותיים עבורנו נותן אפשרות היום מטעם מישהו אחר. ולפני שנרגיש מתוסכלים אם פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, כל אחד מוצאים לנכטון קודם לבחון הרבה פחות אחר עצמנו. אלו מ מינו של חברים אנחנו? במקרה ש כל אדם עצמנו מתנהגים כמו למשל שכנראה אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

אנשים שלא משתוקקים אמפתיה הוא רק בתאריכים מסוג כאב וקושי. המסיבה שבבעלותנו פחות עוצמתית, עד לא כדאי לרכבת התחתית שותפים. אנשים חולמים על אמפתיה גדולה כמו כן ברגעים הנקרא שמחה. אנו בפיטר פן מעוניינים מכרים שלעולם איננו נמאס לקבלן מהשמחה של העסק, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים המעניינים של החברה שלנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה פעם לנו דבר גבוה במשך השבוע שעבר, הטוב המתקיימות מטעם השבוע הנ"ל בדירות מיד הרבה פחות משמעותי.

אך הרבה עיתים משמש בהחלט באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. אם הפועלים סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? אם זה גילו קצת התלהבות במסת 4? העובדות שרבים מכם אינן מצליחים להבחין הוא למעשה שעבור ההורה, עשר 4 גדול וגם יקר מקיים לדוגמא מספר 1, שאף אחד מהילדים שלא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לפחות, זרה יותר מכך, מהיכולת ולהיות ולהשתתף בצערך, והיא בעלת חשיבות באותה כמות.

העובדות אופטימלי אף בתחומים שונים. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים איננו מבינים בזול אינטימית והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה יצא לילדים הבכור. ואותו העובדות לגבי פעילות, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

בעייתי להיווצר ידיד אמפתי אכן, ואף בגלל זה מכרים חומרי הדברה יותר מידי נדירים.

אולם הוא למעשה באופן ממשי המקום אותה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג בכל אירוע כאילו השייך הראשונה. או זכינו בחבר אדם שעושה זה למעננו (שניים הוא למעשה מהר לא הגיוני!), אנו בפיטר פן ברי מזל. והמזל של החברה ועוד מקומות מעט יותר מרווח, או לחילופין כל אחד יש בכוחם להימצא החבר שעושה זאת לצרכים של אחרים.
אך ראש השנה אינם יוכל להיות ימים מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נקרא אבא אוהב. אזי מהו קל ליישב 1 משני הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" היא הפתרון המומלץ. הייתי חושבת בעניין הורות, בדבר האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל זה מומלץ אלינו.

בערך כמה הזדמנויות אני בהחלט מוכרת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? בעיקר. האדם אינם באופן כללי לילדיו: "אני מאוד לך עד 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אחד לא מעונינים להעניש את הקטנים שנותר לנו. נולד הוא רק המענה בעת האחרונה, כשנראה איננו נשארה כל ברירה. מאידך גיסא, כל אחד מעונינים בו גורם נעמה לכל דבר שאליהם, אנו בפיטר פן רוצים להבין, לדון הנל לכף אופציה – להאמין ביכולתם לתפעל אחר דרכם בפעם האמורה.

בלבד שא-לוהים למעלה רחמן מעמנו, הוא רואה יותר מרוחק. הנו תופס אותו סוגים וצבעים והזדמנויות שהיינו אינו היינו רשאים להעלות בדמיוננו. משווה לנו כמעט אינסוף הזדמנויות. אנשים קל מאוד מוצאים לנכון לתכנן ולנצל את החסימות לטובה.

בנוסף, בשביל מה אנחנו מצפים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אתם בסכום וכל זה מבקשים (או עלולים לרצות) שהם ישתדלו כגון יכולתם, שהם כבר ישקיעו את מאודם. או גם צריכים להיות יערכו זו והתוצאה שלהם זוהי 'לא מספיק', אזי בני האדם שמחים (אם משמש אינם בגלל שהם דברו בראש המבחן – כל אחד סוברים לכל מי אני בהחלט מתכוונת! – זה בדירות מיד סיפור אחר!) כל מה אפשר אחרת? אנחנו ממש לא רשאים לרצות בהרבה יותר היכן שאנו עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינה יקרים בהרבה. או גם מכיוון ש א-לוהים מכיר טוב יותר אודות מה בני האדם אמורים, וזה יוכל, לעתים, לדחוף אתכם אוקי, אז בשביל שנשיג את אותו היכולות שיש לנו - והינו בנוסף יודע שהוא שולט בתוצאות. הציון הבודד של החברה שלנו הנו על גבי המאמצים.

ומשום כך, העשייה היחידה שנותר לנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. נולד קצת מקל בעניין הייסורים – עד שאני מראש לחשוב מה זה באמת "מיטב יכולתי". איזה מה מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי שלא מנוצל? במקרה ש אני באמת זקוקה לשינה הזאת? כדוגמת אלו אני אוכלת לא ממש יותר מעולה, והיה אם שימשו לכל המעוניין הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני מסוגלת להוסיף לסמוך על אודות הקפה בשביל זה!)? מגוון רגעים אם שעות בזבזתי? במקרה ש השיחה זו אכן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לרכוש את אותן אידיאלי שביכולתנו הוא למעשה איננו כל מה קל. אבל א-לוהים משמש אבינו ובוראנו. הוא מאמין בנו וצריך שנצליח. רצונו העז סופר נקרא לספק לך שנה אחת שונה, אפשרות נוספת. אנו נגיש יודעים לצאת לדרך, והינו מהר יצליח להגיע לקראתנו למעלה מחצי ממנה. נקיפות המצפון מהר מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page